Ez meg miez itt?

1 kis változás: immár nem az igényességet, hanem a tartalmat vizsgálja a blog. Bizony.

LINKEK

PorterPhoto - A Fotóblog.
Best Of !News Blog - Nem mindennapi, idióta, semmirekellő, értelmetlen hírek.
Bugs Blog - Különféle Printscreen-ek Windowsból és PC játékokból.

Friss topikok

  • Zoli: Szervusz qt! Te most tulajdonképpen minek elemzel itten? Ereggyé jáccani meg történelmet tanulni! (2008.01.11. 19:05)
  • toff: Jó, de több 5gent szeretnék! Úgyhogy legközelebb olyan oldalt szeretnék látni itt, amin egy rahedl... (2007.09.20. 17:25)
  • toff: Jah ezt meg már láttam... vicces, bár egy kicsit dallasz szagú erőltetett néhol. Nem az én izlésvi... (2007.09.18. 16:31)

Ezek itten már voltak ezek

2008.01.09. 19:56 -Qt-

Te ézd mmeg bradaszoft



Emberek! Először is sokáig nem csináltam semmit, mert lusta voltam.* De most visszajöttem, és megint untatom a sok embert és/vagy látogatót!
Elsőnek itt van egy oldal, amit mindenekelőtt megköszönök Ombodi77-nek /ez nem a polgári neve, mert azt nem tudom, hogy publikálhatom-e/.
A jellemzés előtt még közölnöm kell, hogy 2 jubileumot is ünnepel a blog ezzel a bejegyzéssel:
1. Az első Igénytelen oldal, mivel eddig csak jókat raktam be.
2. Az első igazi beküldött link.
Tehát köszönöm a családomnak, a barátaimnak, és azoknak, akik mindig mögöttem voltak.

Nos akkor térjünk rá a lényegre.

FIGYELEM!
Magyar szakos tanároknak rohamot okozhat a link!

A lapot, amit a link rejt, így lehetne igazán jellemezni: Néz ldal icces joll fógsz zorakzni.%
Én mégse így jellemzem. A post-képen jól látja mindenki, az Fekete Pákó és Matisz Papa szelleme. Igaz úgy is fel lehetne fogni, hogy Pákó és Papa az oldal mellett csak halvány jelenségek lehetnek.
Jujj. Nem csoda, hogy eddig semmi konkrétat nem írtam, egyszerűen nem jut eszembe semmi, amivel le tudnám írni! Talán annyit érdemes említenem, hogy ez az oldal valószínűleg egy Microsoft fordítóprogram segítségével lett magyar nyelvű, vagy legalábbis ahhoz hasonló. Az most tényleg mellékes, hogy miről szól a honlap, de azért elmondom, hogy egy szoftver-gyűjteménnyel van dolgunk, a link konkrétan a játékok kategóriára irányít.
Ha a közlendőm elég zavaros volt, akkor nyugi, az oldal méginkább az lesz. Higyjetek a szemeteknek, én nem hittem.

Nincs más hátra, mint jó szórakozást kívánjak ehhez az igazán igénytelen, készítésénél minden odafigyelést mellőző izéhez:
Jó szórakozást!


*most is, csak nem annyira.

link: http://hu.brothersoft.com/games

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://webpages.blog.hu/api/trackback/id/tr22291288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tótnorbi · http://www.jagsuliujsag.extra.hu 2008.01.10. 23:20:26

Azt a krva mindenit, ez milyen egy elfajzott dolog már.. =D

Ha már másért nem, ezért kéne kimenni az utcákra "tüttetni"... XD

jéézus..

-Qt- 2008.01.11. 09:13:42

Bizony, és ráadásul ha jól láttam, folyamatosan frissítik is XD

Zoli 2008.01.11. 19:05:12

Szervusz qt! Te most tulajdonképpen minek elemzel itten? Ereggyé jáccani meg történelmet tanulni!
süti beállítások módosítása